Продавець УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

вул.Сумська 17, Харків, Україна
+380 (66) 939-89-23
УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Транспортна компаніяБезкоштовноМається на увазі поставка Товару на умовах FCA (Инкотермс2020)
  • Доставка кур'єромВартість доставки 2000.00 ₴.Доставка здійснюється тільки після повної оплати за товар
  • Попутна машинаВідправляємо вантажі попутною машиною, на адресу вашого Франко-складу в будь-яку точку СНД, на умовах DDP (Інкотермс 2010)

Способи оплати

  • Оплата за реквізитамиМи працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
  • ГотівкоюМи працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay

Гарантія:

Як проходить гарантійний випадок?
1. Покупець повідомляє про гарантійний випадок Постачальника та надає Дефектний Акт (У разі відсутності можливості скласти Дефектний Акт самостійно Покупець відправляє обладнання до Сервісного центру)
2. Надсилання Товару до найближчого сервісного центру.
3. Упорядкування Дефектного Акту Постачальником.
4. Офіційний лист на підставі Гарантійних зобов'язань та Дефектних Актів про те, як проходитиме Гарантійні зобов'язання та в який термін.
5. Ремонт або Заміна обладнання
6. Підписання Акту виконаних робіт.
7. Подальший сервіс

До Уваги Покупців !

Не завжди програма прорахунку доставки працює без помилок, так і людський фактор ніхто не скасовував. Ми дуже не хочемо що б при отриманні товару, ви почули що: "Тепер перевезення стала дорожче" або "З першого числа тарифи збільшилися", "Відправник вказав неправильно прізвище" .

Наша компанія створила спеціальний відділ моніторингу, для того що б клієнт заздалегідь дізнавався про всі зміни щодо перевезення свого "товару".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner