Продавець УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

вул.Сумська 17, Харків, Україна
+380 (73) 891-75-31
УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Транспортна компаніяБезкоштовноМається на увазі поставка Товару на умовах FCA (Инкотермс2020)
  • Доставка кур'єромВартість доставки 2000.00 ₴.Доставка здійснюється тільки після повної оплати за товар
  • Попутна машинаВідправляємо вантажі попутною машиною, на адресу вашого Франко-складу в будь-яку точку СНД, на умовах DDP (Інкотермс 2010)

Способи оплати

  • Оплата за реквізитамиМи працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
  • ГотівкоюМи працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay

Гарантія:

Гарантия на товар от 3 до 24 месяцев в зависимости от группы товара

Гарантия осуществляется на условиях доставки оборудования в сервисный центр за свой счет

Как проходит гарантийный случай ?
1. Покупатель сообщает о гарантийном случае Поставщика и предоставляет Дефектный Акт (В случае отсутствия возможности составить Дефектный Акт самостоятельно Покупатель отправляет оборудование в Сервисный центр)
2. Отправка Товара в ближайший сервисный центр.
3. Составление Дефектного Акта Поставщиком.
4. Официальное письмо на основании Гарантийных обязательств и Дефектных Актов, о том, как будет проходить Гарантийные обязательства и в какой срок.
5. Ремонт или Замена оборудования
6. Подписание Акта выполненых работ.
7. Дальнейший сервис

До Уваги Покупців !

Не завжди програма прорахунку доставки працює без помилок, так і людський фактор ніхто не скасовував. Ми дуже не хочемо що б при отриманні товару, ви почули що: "Тепер перевезення стала дорожче" або "З першого числа тарифи збільшилися", "Відправник вказав неправильно прізвище" .

Наша компанія створила спеціальний відділ моніторингу, для того що б клієнт заздалегідь дізнавався про всі зміни щодо перевезення свого "товару".

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner