Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- БезкоштовноМається на увазі поставка Товару на умовах FCA (Инкотермс2020)
- Вартість доставки 2000.00 ₴.Доставка здійснюється тільки після повної оплати за товар
- Відправляємо вантажі попутною машиною, на адресу вашого Франко-складу в будь-яку точку СНД, на умовах DDP (Інкотермс 2010)
Способи оплати
- Ми працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
- Ми працюємо будь-яким зручним для вас способом. Зв'яжіться з нами і наші фахівці уточнять для вас всю необхідну інформацію
Гарантія:
Як проходить гарантійний випадок?
1. Покупець повідомляє про гарантійний випадок Постачальника та надає Дефектний Акт (У разі відсутності можливості скласти Дефектний Акт самостійно Покупець відправляє обладнання до Сервісного центру)
2. Надсилання Товару до найближчого сервісного центру.
3. Упорядкування Дефектного Акту Постачальником.
4. Офіційний лист на підставі Гарантійних зобов'язань та Дефектних Актів про те, як проходитиме Гарантійні зобов'язання та в який термін.
5. Ремонт або Заміна обладнання
6. Підписання Акту виконаних робіт.
7. Подальший сервіс
1. Покупець повідомляє про гарантійний випадок Постачальника та надає Дефектний Акт (У разі відсутності можливості скласти Дефектний Акт самостійно Покупець відправляє обладнання до Сервісного центру)
2. Надсилання Товару до найближчого сервісного центру.
3. Упорядкування Дефектного Акту Постачальником.
4. Офіційний лист на підставі Гарантійних зобов'язань та Дефектних Актів про те, як проходитиме Гарантійні зобов'язання та в який термін.
5. Ремонт або Заміна обладнання
6. Підписання Акту виконаних робіт.
7. Подальший сервіс
До Уваги Покупців !
Не завжди програма прорахунку доставки працює без помилок, так і людський фактор ніхто не скасовував. Ми дуже не хочемо що б при отриманні товару, ви почули що: "Тепер перевезення стала дорожче" або "З першого числа тарифи збільшилися", "Відправник вказав неправильно прізвище" .
Наша компанія створила спеціальний відділ моніторингу, для того що б клієнт заздалегідь дізнавався про всі зміни щодо перевезення свого "товару".