Продавець УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ул.Сумська, 17, Харків, Україна
+380 (73) 891-75-31
УКРАЇНСЬКІ НАСОСИ

Шнекові навантажувачі (транспортери) або гвинтові конвеєри

Шнекові навантажувачі (транспортери) або гвинтові конвеєри

Шнековий навантажувач (в народі шнековий погрущик) – це спеціальне транспортувальне обладнання, яке призначене для подачі різних сипучих матеріалів. Головна відмітна особливість установки – робота за принципом архімедового гвинта.

Тяговим елементом даного устаткування є смуга з металу. Вона має форму шнека, лопаті якого обертаються навколо поздовжньої осі. Саме вони переміщують сипучі матеріали по спеціальному жолобу або труби, які зафіксовані нерухомо. Ці елементи також виконують і несучу функцію.

Переміщуються сипучі матеріали можуть подаватися горизонтально, вертикально, а також під певним кутом нахилу. Існують навантажувачі різної функціональності. Одночасно з транспортуванням матеріалів нерідко здійснюється заміс, ущільнення, а також виконується якісна сепарація води. Нерідко в погрущике додатково встановлюється протруйник. Навантажувач гвинтового типу простий в установці, має прийнятну вартість в Україніяк нового, так і б/у, але застосовується тільки в тому випадку, коли потрібно транспортувати продукцію на коротку відстань.

Під час роботи шнекового лотка відбувається тертя попередньо насипаного в жолоб вантажу. Це призводить до збільшення споживання потужності. Варто зазначити, що витрата електричної енергії гвинтового навантажувача істотно більше, ніж у ковшових або ремінних транспортерів.

Обертанню матеріалу і гвинта перешкоджає сила тяжіння, джерелом якої є вага розсипчастого матеріалу і постійне тертя продукту об жолоб. Якщо ви помітили, що незначне тертя, вантаж буде переміщатися по колу в самому початку шнека. В даному випадку сипучі матеріали не переміщуються.

Найчастіше така ситуація може відбутися при вертикальному переміщенні. Саме тому потрібно самостійно створити тертя, яке буде виникати під впливом відцентрової сили. Задати тертя можна лише шляхом збільшення швидкості обертання гвинта.

Варто відзначити, що кількість переміщуваного продукту безпосередньо пов'язана зі швидкістю обертання шнека, його внутрішнім і зовнішнім діаметром, а також висотою, на яку потрібно підняти сипучі матеріали. Максимальні показники продуктивності будуть досягнуті в тому випадку, якщо тертя на транспортувальних шнеку і конвеєрі істотно менше, ніж ступінь контакту продукту зі стінками жолоба або труби.

З використанням шнекового навантажувача можна транспортувати рідини. В даному випадку навантажувач має невелику продуктивність, суттєво збільшується ступінь зносу устаткування. Це обумовлено тим, що його камери повністю не відокремлюються один від одного, може відбуватися зворотний відтік.

Чим цікавий гвинтовий навантажувач?

Характеристики:

• Продуктивність – до 50 тонн на годину.

• Максимально можливий діаметр шнека– 400 мм. Найчастіше застосовуються діаметри 130 мм і150 мм.

• Максимально можлива довжина шнека – до 6 метрів.

• Показники потужності – до 5,5 кВт.

Транспортер гвинтового типу має кілька основних конструктивних компонентів:

• Лоток.В залежності від комплектації на ньому може бути присутнім додаткова захисна кришка.

• Універсальний шнек. Цей елемент складається з металевих лопат, гвинтового валу приводу кінцевого підшипника і ущільнювачів.

• Сайт головного приводу.В його конструкції передбачені з'єднувальні муфти і додатковий ланцюговий привід.

• Підшипник.Він встановлюється на валу шнека.

• Випускні та впускні отвори.

Лоток, встановлений на гвинтовому навантажувачі, найчастіше має U-подібну форму. Він розташовується по всій довжині шнека, перешкоджає зсуву транспортується сипучого матеріалу як в сторону, так і вниз. Перед його виготовленням здійснюється точний розрахунок. Лоток максимально щільно прилягає до гвинта.

На бічній частині жолоба присутній спеціальний загнутий кант. Він істотно покращує стабільність роботи обладнання, збільшує ефективність використання металевих лотків.

Якщо потрібно транспортування насипний продукції, яка викликає сильний знос навантажувача, рекомендується купувати обладнання з замінними металевими пластинами. Вони кріпляться на дні лотка. Такий елемент конструкції значно збільшить продуктивність транспортера при сильному терті продукції про стінки лотка.

Кришка, яка не завжди є у конструкції перегрузчика, представлена у вигляді окремих плоских сегментів. Вони лежать на краях лотка, в деяких випадках можуть розташовуватися на спеціальних перемичках. Щоб збільшити пылененпроницаемость, між жолобом і кришкою найчастіше встановлюються ущільнювачі.

При переміщенні рідкого матеріалу з використанням гвинтового зернового транспортуможе виходити практично горизонтальне положення. В даному випадку на кришці потрібно додатково встановити витискувачі. Вони дозволяють створити округле розтин, яке буде значною мірою перешкоджати відтоку транспортованого матеріалу.

Зернопогрузочный агрегат може укомплектовуватися лотком трубного типу. Він представлений у вигляді повністю закритого жолоби, має округле поперечний переріз. У таких конструкцій істотно ускладнюються процедури перевірки і чищення внутрішнього простору. Нерідко очистити порожнину лотка практично неможливо.

Трубчасті форми з точним розрахунком використовуються в тих навантажувачах, які оснащені шнековими живильниками або похилими гвинтами. Найчастіше лоток жорстко з'єднується з транспортувальним гвинтом. Це особливо актуально для тих установок, які призначені для транспортування рідких матеріалів.

Шнековий лоток може мати подвійний кожух. Обладнання з такою комплектацією застосовується в тому випадку, коли транспортується розсипчастий матеріал повинен розігріватися або охолоджуватися під час переміщення. У конструкції такого навантажувача між стінками кожуха пропускається тепла або холодна вода.

Транспортний шнек – це спеціальний вал, який призначений для переміщення продукції. Він може огибаться одним або кількома гвинтоподібними кроками. Шнек представлений у вигляді стрічки з металу, смуги з гуми або спеціальної форми, яка виготовляється з деревини.

Існують гнучкі і жорсткі шнеки. Виріб першого типу має гнучкий вал. У деяких випадках можна обійтися і без нього. Така конструкція називається безосевым гвинтовим шнеком або спіраллю. В даному випадку обмежувачі обертаються навколо своєї осі.

У конструкції жорсткого шнека є спеціальний змішувач, який інтегрований у вигляді спіралі. Саме він стабілізує роботу всього обладнання.

При виготовленні шнеків для сучасних навантажувачів найчастіше застосовується вуглецева сталь. На ринку представлені моделі і з інших матеріалів, але вони не користуються особливою популярністю. Різьбова частина шнека міцно фіксується з валом за допомогою зварювального обладнання. У деяких моделях шнек і вал – це єдина конструкція.

Відмінності конструктивного виконання в залежності від призначення навантажувача і типу переміщуваного вантажу:

Навантажувач із суцільним шнеком.У конструкції такого виробу є або безперервна різьблення, або одиничні елементи у вигляді лопатей. Вони з'єднуються методом суцільної стикування. Шнек підійде для переміщення насипних вантажів пилоподібного, дрібнозернистого або неслеживающегося типу.

• Навантажувачі з транспортерами, на яких присутній стрічкова різьблення.В даному випадку між різьбленням і ведучим валом є певний вільний простір. Різьба і вал з'єднуються між собою за допомогою спеціальних перемичок. Дана конструкція підійде для переміщення розсипчастих матеріалів кусковатого або прилипающего типу.

• Зернонавантажувач з лопатевим шнеком.У цій конструкції відсутній суцільна різьблення. Гвинт представлений у вигляді окремих сегментів, які надійно з'єднані з валом. Встановлення такої конфігурації використовуються для переміщення злежалого вантажу.

Вал шнека представлений у вигляді сталевої труби, яка має високі показники міцності. Він має порожнисту конструкцію, що відрізняється невеликою масою. На двох кінцях вала приварені спеціальні опорні цапфи. Щоб забезпечити герметичність проходу вала, в конструкції передбачені ущільнювальні системи з опорами. Вони прослужать дуже довго, практично не вимагають організації технічного обслуговування.

Приводом в шнековому навантажувачі виступає електричний двигун, живильник– загальна мережа 220 вольт. Він кріпиться на станині з допомогою лап. В конструкції також є консоль і фланці. В залежності від способу монтажу мотор встановлюється як на впускний, так і на випускний стороні конвеєра.

Підшипник валу монтується на міцно зафіксованої опорі, яка розташована на тій стороні, де встановлено електродвигун. Щоб швидко передати крутний момент від двигуна, в конструкції передбачені еластичні муфти або спеціальні ланцюгові приводи.

Варто відзначити, що ланцюговий привід дозволяє змінити передаточне число, налаштувати оптимальну частоту обертання. Це дає можливість швидко збільшити ефективність використання обладнання, так як часто налаштування кількості обертів необхідна під час використання обладнання. У старих моделях для виконання даної задачі застосовувалися редуктори, мають регульоване передавальне відношення. У сучасних же встановлено частотні перетворювачі.

Існує безліч різновидів установок, які розрізняються призначенням, типами конвеєрів і характеристиками продукту, що транспортується. Сучасні моделі можуть оснащуватися як одним, так і двома валами. Конструкція другого типу застосовується не тільки для транспортування, але і змішування, подрібнення сухого матеріалу.

Навантажувачі мають горизонтальну, кутову або вертикальну конструкцію. Варто відзначити, що на ринку представлені і криволінійні конвеєри, на яких встановлені спіральні транспортери.

Зернонавантажувач, незалежно від конструктивного виконання, може працювати тривалий проміжок часу при значному навантаженні на основні деталі і вузли. Устаткування відрізняється компактністю, має малий поперечний переріз. Це актуально в тому випадку, коли інтегрувати сучасне обладнання досить складно.

Напрямок подачі транспортуються сипучих матеріалів безпосередньо пов'язана з типом використовуваної різьби. Вона може мати як праву, так і ліву нарізку. Особливу роль відіграє і напрямок обертання гвинтового валу.

Існують моделі, в яких комбінується ліва і права нарізка. В даному випадку можлива подача сипучих матеріалів з обох сторін, з двох кінців вала. Випуск такого обладнання розташовується посередині транспортера.

У сучасних установках протяжність подачі матеріалів може досягати шести метрів. Якщо потрібно збільшити довжину транспортера, можна використовувати спеціальні проміжні опори. Згідно зі статистикою, транспортерна лінія понад 6 метрів використовується дуже рідко.

Швидкість подачі через завантажувальний бункер безпосередньо пов'язана з характеристиками транспортуються матеріалів. Середні показники становлять приблизно 0,6 м/с. В деяких вибухонебезпечних зонах, де може використовуватися обладнання, директиви ATEX заборонено застосування транспортерів з високою швидкістю. В установках є панель приладів, де можна вибрати і встановити мінімальні показники без зміни функціональності обладнання.

Переваги шнекових навантажувачів

Таке обладнання використовується в різних галузях промисловості. Воно має велику кількість позитивних сторін:

• простота експлуатації;

• компактні габарити;

• повна герметичність;

• можливість одночасного прийому і подачі транспортуються матеріалів;

• висока продуктивність;

• прийнятна вартість;

• здатність витримувати значні перевантаження;

• легкість складання;

безперебійна робота мотор-редуктора;

• стійкість до впливу корозії і різних механічних навантажень.

Наша компанія максимально відповідально підходить до виробництва шнекових навантажувачів. Ми пропонуємо купити якісне обладнання. Процес виготовлення передбачає штампування спеціальних шайб, які мають розрізної вигляд. Ця процедура дозволяє домогтися гвинтової форми робочого органу.

Створені витки фіксуються між собою за допомогою зварювання, готовий шнек монтується на валу. Для виключення вірогідності пригинання валу, в конструкції є кільцеві і проміжні підшипники.

Дозуючий жолоб виготовляється з міцної листової сталі. Головна його особливість – напівкругла форма дна. У верхній частині транспортера може встановлюватися знімна кришка. Жолоб представлений у вигляді декількох секцій, які з'єднуються між собою за допомогою болтів.

Лоток, вал і шнеки розміщуються на спеціальних опорах з чавуну. Вони розташовані на відстані 2-3 метри одна від одної, надають додаткову жорсткість всієї конструкції

З урахуванням наявної практики, з використанням гвинтових навантажувачів найчастіше транспортуються зернисті, полумокрые, пилоподібне або волокнисті матеріали. Рідко використовується обладнання при переміщенні клейких, сильно злежалих, крупнокускових і чутливих до дроблення вантажів.

Існують моделі шнекових навантажувачів, які розрізняються продуктивністю. Вона може варіюватися від декількох сантиметрів кубічних на годину, до пари сотень.

Гвинтові навантажувачі можуть експлуатуватися для переміщення комбікорми, цементу, зерна, піску і гранульованих сумішей. Установки дозволяють без особливої праці подати матеріал до стороннього обладнання або завантажити тріску в піч для спалювання.

Шнеки, які присутні в конструкції, сильно впливають на матеріали транспортуються, можуть створювати високий тиск. Ступінь впливу безпосередньо пов'язана з типом переміщуваного вантажу. Не рекомендується використовувати гвинтові погрущики в харчовій промисловості, а також при транспортуванні різних вразливих продуктів.

В даний час існує безліч виробників такого устаткування. Наша компанія пропонує розробити індивідуальні рішення в залежності від потреб клієнта. Шнекові навантажувачі можуть бути як стаціонарними, так і мобільними.

Гвинтовий навантажувач, ціна якого доступна кожному, доцільно використовувати в тому випадку, коли потрібно транспортування матеріалів на незначні відстані. Тільки так обладнання буде рентабельним, на нього виявляється оптимальне навантаження.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner